Recension: Chuck - säsong 1
2013-02-20 | 19:10:00 / Recensioner på Tv-serier

 
Chuck Bartowski är en vanlig kille som jobbar på Buy More och är en datanörd. Han lever ett ganska normalt liv med sin syster och Captain Awesome, samt hans vän Morgan. Tills en dag han får ett mejl från sin gamla vän Bryce Larkin från Stanford. När han öppnat mejlet händer något spännande, allt hemlighetsstämplat USA har åker in i hans hjärna.

Vad var bäst i säsongen: Allt. Jag gillar hela den här serien. Men speciellt är det roligt och se hur Chuck tar in allt. Han går från att inte vara nobody till att vara landets viktigaste kille.

Vad var sämst i säsongen: Vill inte spoila för mycket, men Bryce, Han förstör så mycket och jag blir så förbannad varje gång han dyker upp under serien. Men sen också Chuck och Sarahs förhållande, ena stunden är dom tillsammans på riktigt och ena stunden bara på låtsas. Vart tokig på deras bergochdalbana-förhållande.

Favoritpar: Chuck/Sarah, Ellie/Mr Awesome.

Favoritkaraktär: Chuck, Morgan, Ellie, Devon, Sarah, 

Kommentar: Okej, den här serien är awesome. Helt jäkla awesome. Det bästa jag har sett, i hela mitt liv. Utan att överdriva. Men ett problem tror jag att om någon utomstående bara skulle se bilder från serien så skulle hen säkert döma Sarah alldeles för fort. Jag gjorde det. Sarah är ju blond, lång, smal och jobbar som agent. Hur klyschigt som helst egentligen. En snygg tjej ska skydda en nörd. Men så är det inte, Sarah är inte alls en dum blondin som jag trodde i början.

Nu är jag inne på säsong 2 och jag kan bara säga att serien blir bara bättre o bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback