Frånvaro
2014-04-10 | 09:43:54 / Allmänt

Det har varit lite tyst här på bloggen den senaste veckan, tystare än vad jag vill att det ska vara. Men anledningen till detta är att 1. Jag har ju flyttat hemifrån, läsning och att sitta vid datorn har prioriteras bort. 2. Vi har inte haft något internet. 3. Vår lägenhet är så fin så man bara lutar sig tillbaka på något och kollar runt.
 
Jag har också hunnit på 1 vecka sorterat om i bokhyllan två gånger. Första ommöbleringen var att alla serier som jag äger stod på samma ställe, sedan hade jag ungdomsböcker för sig. Men nu har jag alla böcker sorterade i genre! Den första bokhyllan från vänster är bara chick-lit och liknande. Den i mitten är deckare, dystopier, vampyrböcker, fantasy och sådant. Den sista är ungdomsböcker, barnböcker, bilderböcker, och facklitteratur, samt några böcker som liksom inte hör hemma i någon utav hyllorna. Jag skulle nog allt vilja ha en till bokhylla eftersom det ständigt fylls på med böcker :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback