Påsklovsläsning
2014-04-14 | 19:46:36 / Allmänt

Det kära efterlängtade påsklovet är äntligen här. Grymt efterlängtat och att känna igår kväll att jag har en hel ledig vecka att bara spendera med böcker och film så kändes det ganska bra! Jag har såklart gjort en liten lista på med böcker jag ska läsa och en filmlista samt några serier jag ska se. Det här lovet tänker jag bara mysa framför en bok eller serie, det var länge sedan jag bara slappnade av och inte gjorde någonting!
 
Såhär ser läshögen jag vill hinna med innan veckan är slut. Jag har kommit halvägs i både Belgarions son och Mord med guldkant. Båda två kommer förmodligen bli utlästa när som! Är mest sugen på Prodigy och Det handlar om dig.
 
Ska ni läsa något speciellt under lovet? Om ni inte har lov, vad läser ni just nu? :-)

Kommentarer
Postat av: Nilmas Bokhylla

Åh, vad jag önskar att jag också hade haft påsklov!

SV: Tack för tipset! Babbeldrottningen har jag dock redan läst :)

2014-04-18 @ 17:40:00
URL: http://nilmasbokhylla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback