Love
2014-02-19 | 12:16:00 / Allmänt

Det är så fint att ha någon som säger
 
- men om du bloggar lite så kan jag kolla lite på matchen?
- ska du inte blogga lite?
- jag tycker det är jätteroligt att du har en bokblogg, något annorlunda
- vill du läsa lite innan vi somnar?
- har du packat med dig en bok? 
- jaha, vad för bok har du fått idag då?
- det kom två paket till dig idag (han jobbar på posten) och det är förmodligen böcker
- jag kan köpa en bokhylla till dig (<33333)
 
Det är så himla fint att ha någon som bryr sig om både mig och min läsning/bokblogg. Jag tänker nu att det hade varit svårt och leva ihop med någon som skulle sucka eller tycka jag är världens nörd eller töntigaste när jag pratar om böcker. Men han lyssnar och låtsats vara intresserad, och därför älskar jag honom.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback