Nytt till bokhyllan
2013-05-03 | 19:47:00 / Nytt till bokhyllan

Tänkte visa mina nya böcker som har fått flyttat in till mig, lite second hand fyndat och födelsedagspresenter.
 
Fyndade Harry Potter och fången från Azkaban för 15 kr, en harlequinbok för 1 kr, och så Bröderna Lejonhjärta som jag fick överta efter min bror.
 
 
 Agatha Christie har dykt upp lite bland de alla bloggar jag följer, tydligen skriver hon detektivromaner och sånt gillar ju jag! Snyggaste omslagen också, fick båda två för 4 kr.
 
 
Två Haruki Murakmami böcker som jag fick av min bästis när jag fyllde år nu i april, älskar hans böcker men har inte läst 1Q84-serien så jag vart extra glad när jag fick dom + inbundna. De utvalda - Hemligheternas rike köpte jag på bokia för mitt presentkort jag fick när jag också fyllde år.
 
Grottbjörnens folk - serien har jag hört mycket gott om och hittade första boken för 1 kr, har planerat att läsa den nu i sommar. Lila Hibiskus hittade jag för 3 kr. Tom Sawyers äventyr hittade jag för 3 kr.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback