En bok jag måste läsa snart #1: Pojkvännen - Nora Roberts
2014-04-23 | 16:14:47 / En bok jag måste läsa

Jag läste för ett tag sedan Värdshuset av Nora Roberts. Jag älskade den och ville aldrig att den skulle ta slut. Min klasskompis berättade att del 2 har kommit ut! Jag är inte förvånad att den redan är ute, för är det någon som kan skriva många böcker så är det Roberts, och dessutom i rekordfart. Fortsättningen heter Pojkvännen, det ska bli spännande och se staden och alla människor genom ett nytt perspektiv!
 
 
I den lilla staden Boonsboro närmar det sig invigning för familjen Montgomerys nyrenoverade värdshus. Den som håller i alla trådar är mellanbrodern Owen, familjens organisatör som har koll på minsta spik i bygget - noggrann enligt honom själv, pedant enligt sina bröder. Men det han inte har planerat är att falla för Avery MacTavish, den eviga singeln som jonglerar pizzor och fakturor i sin restaurang tvärs över gatan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback