Bokrean 2014
2014-02-24 | 12:16:00 / Allmänt

Imorgon drar ju bokrean igång och i år kommer jag hålla hårt i mina pengar och för att bokhyllan är mer än överfylld. Förra året köpte jag tre böcker som jag fortfarande inte har läst, men det är "bra-att-ha" böcker som jag kommer att läsa någon gång. Jag har kollat runt lite på internet och jag tycker rean ser bra ut i år!
 
Dessa böcker vart min skörd under förra årets bokrea. 

Men såklart finns det ju vissa godbitar som har hamnat på rean. Jag skulle mer än gärna få äga dessa böcker, jag såg också att Tove Janssons böcker har hamnat på rean och vi får se om det blir ett köp på dem.
 


Har ni tänkt att köpa nånting under rean? Eller har ni spanat in några intressanta titlar?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback