Juliasnerdroom blir Whyiread
2014-03-19 | 12:16:30 / Allmänt

Halloj! Efter mycket om och men så har jag flyttat över min blogg hit igen. Jag längtade tillbaka till Blogg.se och Juliasnerdroom låter lite..töntigt? barnsligt? tråkigt? Så nu heter min blogg whyiread.blogg.se. Jag är en person som ständigt behöver ny inspiration eller nyutmaningar, så därför tröttnar jag lätt, och så kändes Juliasnerdroom inte som mig längre. Men jag hoppas att jag kommer stanna här länge, helst för alltid.
 
Desigen är inte klar, alla inlägg på Juliasnerdroom är inte överflyttade än (så därför kan det komma typ tio inlägg på erat bloglovin-flöde, ber om ursäkt för det!), men det kommer förhoppningsvis snart!
 
Jag ber redan nu ursäkt för att det kommer komma många inlägg på bloglovin. Jag hann inte flytta alla igår och när det är manuellt tar det tid. Och så ber jag om ursäkt för den fruktansvärt fula designen, men ny design kommer inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback