Mina nya bokhyllor!
2014-03-24 | 16:38:14 / Allmänt

Om prick 8 dagar så flyttar jag ihop med min pojkvän. Blott 17 år gammal och flyttar hemifrån. Hade någon sagt att jag skulle flytta hemifrån vid 17 års ålder hade jag bara skrattat. I och med att jag flyttar så har jag köpt ett gäng nya bokhyllor. Jag vet inte hur min pojkvän (sambo hihi) gick med på det, för om jag ska vara exakt så är det 3 bokhyllor jag har köpt. Jag hade gärnat tagit med min som jag har nu men jag får inte plats med mer böcker i den.
 
 Min nuvarande hylla som är överfull. Dock så är nästan alla böcker nedpackade!
 
Min nya bokhylla. Jag köpte 3 stycken, och jag kommer givetvis att lägga ut en bild när allt är klart. Jag längtar tills min bokhylla är på plats så att jag kan se mina böcker igen, nu ligger allihopa nedpackade i kartonger..
 
Har ni en/flera Billybokhyllor? Jag tycker att de är snygga och enkla. Och är den en full kan man alltid köpa en till.
 

Kommentarer
Postat av: Johana Duggin

Intresserad av träning & motivation?
Kika in lite snabbt hos mig då :D

kram

2014-03-24 @ 17:03:29
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Tess

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

2014-03-26 @ 09:35:35
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback