Nytt till bokhyllan
2014-03-31 | 09:34:06 / Nytt till bokhyllan

Den senaste tiden har jag verkligen köpt många böcker. Lite loppisfynd och recensionsexemplar. Nu är det köpstopp ett tag ia, men jag har så att jag klarar mig :-)
 
Jag vart överlycklig när jag såg David Eddings böcker på en lokal secondhandbutik. Har sökt efter en ny fantasyserie som jag kan samla på. Just nu så läser för Belgarions son, det går lite segt men den är bra!
 
Hittade på samma ställe Korsad av Ally Condie och Förgiftade äpplens klubb av Lily Archer.
 
Min syster är i tusen bitar och En varm vinter. Ungdomsböcker på högnivå!
 
Pelle Svanslös på teatern och Pelles ficklampa.
 
The walking dead volym 1,2,3.
 
Pirr i magen klump i halsen. Läste den här när jag var liten, måste bara hittaden första delen!  Och så Sagan om Tom Titten.
 
Sommarboken av Tove Jansson. Ett riktigt fynd!
 
Liksom helt magiskt, Sal 2, Economista.
Tillsammans är man mindre ensam, Tidsresenärens hustru, En halv gul sol.
Miranda och pärlhalsbandet, Torsdagarna i parken, Undret
Två Nalle Puh böcker och Mästerdetektiven Blomkvist
Äta kaka och ha den kvar och Här är jag nu
Hittade 9 delar ur Sagan om isfolket.
Välkommen till den här världen och Game over
Emmas skönhet och Nattens cirkus. Bokreafynd.
Bibliotekskuppen, Ljus ljus ljus och Jag biter i apelsiner
Två barnböcker av Gösta Knutsson. Så fina!

Kommentarer
Postat av: Cecilia A

Många härliga böcker här! Läste precis ut Nattens Cirkus - och en var hur bra som helst! Så underbart skriven! <3
Har även läst hela Sagan om Isfolket, och det är verkligen en bokserie jag kan tipsa om! Dessutom säljs de ganska billigt via bokus/adlibris om du vill ha hela serien. Typ 40:- per bok.

Svar: Tack för tipset!! Får kolla upp det :D
Julias Lantliv

2014-04-01 @ 18:18:26
URL: http://swebookobsession.blogspot.se/
Postat av: SARA

Åååh, tillsammans är man mindre ensam är sååå bra (Y)
Och Undret har jag länge velat läsa så får nog bli till att köpa den inom en snar framtid ;)

Svar: Vi hade bokpresentationer i skolan och då hade en klasskompis den boken och den verkar vara så himla bra! :)
Julias Lantliv

2014-04-02 @ 09:40:45
URL: http://nattstad.se/zarahh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback